• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

صفحات داخلی سررسید وزیری و طراحی لت آن

پنجشنبه, 24 فروردین 1402

سررسید وزیری پرطرفدار ترین قطع سررسید و سالنامه 1402 در پیک فدک است. این قطع از سررسید نسبتا بزرگ بوده و صفحات داخلی آن با توجه به تعداد فرم های آن کمی متفاوت هستند. برای مثال در سررسید 20 فرمی (320 صفحه) تمامی صفحات در یک صفحه مجزا آمده ولی پنج شنبه و جمعه مشترکا در یک صفحه هستند. از این رو به سررسید وزیری 20 فرمی سررسید جمعه مشترک نیز می گویند.

اما سررسید 23 فرمی که به آن سررسید جمعه جدا نیز می گویند 368 صفحه بوده و هر یک از  روزهای هفته در صفحه اختصاصی خود آورده شده اند. نوع دیگری هم از سررسید وزیری وجود دارد که به آن سررسید دوروزه می گویند. همانطور که از نام این سررسید پیداست در هر صفحه از سررسید دو روز آورده شده است.

صفحات داخلی سررسید

همانطور که گفتیم قالب بندی صفحات سررسید 1403 به مواردی که گفتیم بستگی دارد. ابعاد سررسید وزیری 17 در 24 سانتی متر می باشد. در مقاله سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی گفتیم که یکی از روش های اختصاصی کردن سررسیدها استفاده از لت گلاسه و ترام است. ترام همان چاپ لوگو یا برند در صفحات سررسید به صورت تکرار شونده است. این روش تبلیغاتی بسیار موثر و شکیل است که تاحد زیادی به بازخورد مثبت آن بیشتر کمک می کند.

چاپ ترام می تواند در رنگ ها و مدل های مختلفی انجام شود. مثلا می توان لوگو شرکت را بصورت پررنگ به همراه یک متن در بالا یا پایین هر صفحه داشت. یا اینکه می توان لوگو را با شفافیت بالا روی صفحات سررسید با رنگ های مختلف چاپ کرد. چاپ ترام بصورت تک رنگ مشکی ارزان تر از رنگ های دیگر است. البته در صورت تمایل می توانید چاپ ترام را بصورت دو رنگ نیز داشته باشید.

لت گلاسه سررسید

گلاسه یا لت تبلیغاتی همان صفحات گلاسه ای هستند که در ابتدا، وسط یا انتهای سررسید قرار می گیرند و اختصاصا برای چاپ تبلیغات استفاده می شوند. در مقاله نکات انتخاب لت گلاسه سررسید گفتیم که تعداد صفحات لت بنا بر تعداد معین از سوی پیک فدک انتخاب می شود. برای مثال شما می توانید 4، 8، 16، 24، 32 و... به بالا لت داشته باشید. اما تعداد صفحات لت گلاسه در سررسید اروپایی فانتزی متفاوت است. این استراتژی تعداد لت تبلیغاتی از سوی مدیریت و به جهت حفظ کیفیت کار گرفته شده است.

طراحی لت تبلیغاتی سررسید

طراحی لت تبلیغاتی سررسید

نکته ای که باید بدانید این است که ما در این مجموعه طراحی سررسید تبلیغاتی شما را انجام نمی دهیم. شما خود باید برای طراحی لت و جلد سررسید اختصاصی خود اقدام کنید. بدین ترتیب که پس از اتخاذ تصمیم در زمینه سررسید مورد نظر خود باید طرح های جلد و لت را به دست ما برسانید تا چاپ سررسید شما استارت بخورد.

برای مثال شما یک فاکتور با این مشخصات دارید: 1000 عدد سررسید وزیری سلفونی با 8 صفحه لت و جلد اختصاصی. بعد از اینکه فاکتور به تایید شما و مدیریت شرکت سفارش دهنده رسید، اکنون کاری که باید بکنید این است که نیمی از مبلغ فاکتور را واریز کرده و طرح های خود را ارسال کنید. طراحی های شما باید طبق اصول و نکاتی که ما برایتان مشخص کرده ایم طراحی شوند. بطور مثال اگر بخواهید لت سررسید وزیری طراحی کنید ابعاد بوم طراحی شما باید 17/5 در 24/5 سانتی متر باشد.

ضمن اینکه قطعا باید مود رنگی فایل طراحی شما CMYK باشد و رزولیشین آن باید 300 باشد تا کیفیت خود را حین چاپ از دست ندهد. این نکات گفته شده برای همه سررسید ها و لت و جلد صادق است. پس از اینکه طراحی را انجام دادید، فایل خروجی لت ها را به ترتیب قرارگیری در سررسید برای ما ارسال می کنید.

تیم طراحی مجموعه پیک فدک طرح های شما را از هر نظر بررسی کرده و اگر از نظر فنی ایرادی در کار شما وجود داشته باشد به شما اطلاع می دهد تا رفع نمایید. این بررسی فنی اخرین مرحله از طراحی سررسید1403 شماست و بعد از آن استارت زینک و چاپ کار شما خواهد خورد.

مشتریان عزیزی نیز هستند که خود لت ها را چاپ کرده و برای ما ارسال می کنند. ایشان نیز بهتر است قبل از چاپ لت و جلد، آن را برای ما ارسال کنند و تایید ما را بگیرند. در غیر اینصورت هر مشکلی بابت ابعاد و... داشته باشند بر عهده خودشان است.

مقاله های مرتبط

دانستنی های طراحی جلد سررسید

دانستنی های طراحی جلد سررسید

امروز هم در خدمت شما عزیزان هستیم با...

ادامه مطلب
فایل مناسب برای حک پلاک یا لیزر سررسید

فایل مناسب برای حک پلاک یا لیزر سررسید

فرض کنیم که شما برای سال جدید و...

ادامه مطلب
بایدهای طراحی لت سررسید اختصاصی

بایدهای طراحی لت سررسید اختصاصی

در مقالات قبل به این که سررسید اختصاصی...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما