• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

مزایای چاپ سررسید اختصاصی 1403

پنجشنبه, 22 مهر 1400

مزایای چاپ سررسید اختصاصی 1403

در خصوص چاپ سررسید ویژگی ها و نکاتی قابل ذکر است که در این مقاله پیرامون آن ها صحبت خواهیم کرد. بطورکلی چاپ سررسید 1403 بصورت عمومی و سررسید اختصاصی قابل انجام است که امروز می خواهیم به سفارش سررسید اختصاصی بپردازیم. بنابراین در ادامه با خصایص سررسید تبلیغاتی اختصاصی آشنا خواهید شد و تصمیم گیری برای شما ساده تر خواهد شد.

چاپ سررسید اختصاصی 1403

چاپ سررسید اختصاصی با انجام ویژگی هایی مثل چاپ جلد سررسید به صورت سفارشی و اختصاصی، چاپ صفحات داخلی سررسید و سالنامه (که با عنوان لت شناخته می شوند) و چاپ ترام روی صفحات سررسید تبلیغاتی (بصورت تک رنگ و دو رنگ) انجام می شود.

به عبارت دیگر پیش از ثبت سفارش سررسید 1403 سفارش دهندگان باید خواسته خود را به وضوح بدانند. سپس خواسته های خود را با میزان بودجه ای که در نظر دارند تطبیق بدهند و تصمیم بگیرند که چه ویژگی هایی را در سررسید اختصاصی خود لازم دارند. سپس با شرکت چاپ سررسید و تقویم رومیزی، مانند مجموعه پیک فدک تماس حاصل کرده و به ما اطلاع دهند. 

در اسرع وقت هزینه های برآورد شده به اطلاع شرکت تبلیغ دهنده می رسد و پس از تایید ایشان پروسه چاپ سررسید تبلیغاتی یا همان سررسید اختصاصی آغاز می شود. در مقالات قبلی مانند مقاله چگونه سررسید اختصاصی سفارش دهیم به توضیح کامل ویژگی های یک سررسید اختصاصی محبوب و پرطرفدار پرداختیم. با مراجعه به آن مقاله می توانید بهترین ویژگی های یک سررسید سفارشی را پیدا کرده و در سفارش سررسید اختصاصی خود اعمال کنید. 

سررسید اختصاصی 1402

مزایای سررسید اختصاصی 1403

  1. سررسید 1403 و سالنامه اختصاصی یک هدیه کاربردی با سلیقه و طرح مختص مشتری می باشد.

  2. سالنامه اختصاصی هدیه ای است که برای مدت زمان طولانی نزد مشتری خواهد ماند.

  3. با سررسید اختصاصی، برند شرکت شما در تمام روزهای یک سال جلوی چشم مشتری، روی میز یا داخل کشوی او خواهد بود.

  4. با سفارش سررسید و سالنامه اختصاصی برند شما توسط دیگران و مشتریانی که مستقیما با شما کار نمی کنند، نیز دیده می شود.

  5. شخصی سازی سررسید یا سررسید اختصاصی 1403 هدیه ای مقرون به صرفه است.

  6. امکان چاپ کامل خدمات و مشخصات شرکت بر روی سررسید اختصاصی (سالنامه 1403) وجود دارد.  

چاپ سررسید عمومی

چاپ سررسید عمومی

در سفارش چاپ سررسید عمومی قضیه تا حدی با سررسید اختصاصی تفاوت دارد. در سفارش این سررسید ها دیگر اختیار کامل سایز سررسید، جنس جلد سالنامه، طراحی سالنامه و... در دستان شما نخواهد بود و انتخاب شما محدود به مدل های موجود در کاتالوگ سررسید 1403 پیک فدک است. یعنی ابتدا به سایت پیک فدک مراجعه کرده و از ابتدای صفحه، روی کاتالوگ 1403 کلیک کرده و کاتالوگ را مشاهده نمایید.

البته جای ناراحتی نیست که مجبورید طرح ناپسند برگزینید، زیرا تنوع سررسید و سالنامه عمومی پیک فدک بسیار بالاست و قطعا حداقل چند مورد با خواسته های شما تطبیق خواهد داشت. پس از مرحله انتخاب سررسید 1403 عمومی، آن را به ما اطلاع می دهید و متنی را که می خواهید روی سررسید شما چاپ شود را نیز با ما در میان می گذارید.

سررسید های عمومی چون از پیش چاپ شده هستند روند تولید طولانی ندارد و فقط کافیست چاپ لوگو روی سالنامه 1403 انجام شود. بهتر اینکه در سفارش سررسید عمومی مجاز هستید هر تعداد سررسیدی که لازم دارید درخواست کنید. از 50 عدد تا هزار. البته توصیه می کنیم اگر قصد سفارش سررسید 1403 با تیراژ 1000 عدد و بیشتر دارید، سررسید اختصاصی را بر گزینید.

اگر قصد خرید سررسید و سالنامه 1403، تقویم رومیزی 1403 و یا تقویم دیواری را دارید، پیشنهاد می کنیم که زمان خود را سنجیده و به موقع اقدام کنید. بخاطر داشته باشید که می توانید جلد، صفحات داخلی، ربان، بدرقه و... را در سررسید اختصاصی به خواست خود تغییر دهید و سفارشی سازی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و... تلفن هایی که در سایت درج شده تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما