• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سالنامه + ویژگی های سررسید ارزان

شنبه, 05 آذر 1401

خرید سالنامه + ویژگی های سررسید ارزان

در مقاله امروز در خصوص ویژگی های سررسید ارزان صحبت خواهیم کرد. ارزان بودن سررسید به این معنا نیست که سررسید بی کیفیتی در دست شماست. بلکه سررسید ارزان به سررسیدی گفته می شود که از مواد اولیه کمتری یا جلدی با قیمت پایین تر در آن استفاده شود.

اما در انتشارات پیک فدک عنوان سررسید ارزان را به سررسیدی اطلاق می کنند که از لحاظ کیفیت هیچ فرقی با بقیه سررسیدهای گران تر ندارد و از لحاظ صحافی و نوع کاغذ نیز هیچ تفاوتی نداشته و تنها نوع جلد آن فرق می کند.

در عصر دیجیتال چه نیازی به سررسید؟

هر از گاهی جملاتی شبیه به این می شنویم که با وجود گوشی هوشمند و امکانات بسیار آن چه نیازی به سررسید داریم؟ آیا وقت آن نرسیده که سررسید را برای همیشه کنار بگذاریم و تمامی یادداشت ها و روزنگارها، وعده ها، قرار ملاقات ها، صورت جلسات و... را در رایانه یا تبلت ثبت کنیم؟

کسانی که این جملات را می گویند فراموش کرده اند که به قول ضرب المثل معروف هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. هنوز افراد زیادی همچون گذشته افراد یادداشت های روزانه، وعده ها و قرار ملاقات ها و... را در سررسید ثبت می کنند. این افراد قدیمی نبوده و این چنین نیست که به موبایل یا تب لت و رایانه دسترسی نداشته باشند، اما می دانند در این خصوص سررسید 1403 بهترین گزینه است.

سررسید های پیک فدک در جهت برآورده کردن این نیاز ضمن طراحی زیبای جلد و صفحات داخلی به گونه ای طراحی و چاپ شده اند که بیشترین فضای خالی را در اختیار کاربر قرار دهد. وجود فضای نوشتاری بیشتر در سررسید به معنای کاربردی تر بودن آن است. خوشبختانه تنوع زیادی از سررسید های موجود در کاتالوگ 1403 پیک فدک نشان از تنوع سلیقه ها و نیاز های مردم است. شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت ما و دانلود کاتالوگ هدایای تبلیغاتی 1403 کاربردی ترین مورد را برای خود انتخاب کرده و بصورت تکی یا عمده سفارش دهید.

خرید سررسید ارزان

سررسید ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

سررسید ارزان با تبلیغات سررسید رابطه مستقیم دارد و هر چه قدر سررسید قیمت ارزان تری داشته باشد تبلیغاتی گسترده تر پیش روی دارد. هر چه قدر سررسید ارزان تر باشد، عموم مردم برای خرید سررسید و تبلیغات بیشتر روی می آورند و اگر یک سفارش دهنده برای تبلیغات شرکت اش قصد خرید صد در صد را داشته باشد با انتخاب سررسید ارزان می تواند این تعداد را (با توجه به بودجه اش) افزایش دهد.

در عین حال تبلیغات سررسید و سالنامه یکی از موثرترین روش بازاریابی در کل دنیاست و معمولا عموم مردم به دنبال سررسید ارزان برای تبلیغات در عین حال با کیفیت می گردند و برای تبلیغات شرکت خود به دنبال سررسید ارزان هستند. برای خرید سررسید ارزان برای تبلیغات شرکت خود ویژگی هایی است که با دقت داشتن این موارد می توانید سررسید ارزان در عین حال با کیفیت را در دست داشته باشید.

در این مقاله می خواهیم نکاتی را توضیح دهیم که برای خرید سررسید ارزان بهتر است آن را در نظر داشته باشید. مجتمع چاپ و صحافی انتشارات پیک فدک با ارائه بهترین کیفیت و تضمینی با سررسید ارزان بیش از 2 سال است که به کسب و کار های مختلف جان بخشیده ایم و آماده ارائه کلیه خدمات چاپی و تبلیغاتی هستیم.

سفارش سررسید 1402

خرید سالنامه ارزان و بادوام

همیشه این مورد در خصوص سالنامه ذهنیت عموم را پر کرده که هر چقدر قیمت سالنامه ارزان تر باشد کیفیت کمتری دارد، اما خلاف این موضوع نیز ممکن است. در بعضی از موارد هدف اصلی تولید کننده جلب رضایت مشتری است، همچنین نشر پیک فدک نیز همواره به دنبال کسب رضایت مشتری بوده و طبق میل ایشان اقدام به تولید و چاپ سررسید ارزان نموده ایم.

از مزایای خرید سررسید و سالنامه ارزان این است که با صرفه جویی در بودجه و سرمایه خود می توانید تعداد زیادی سررسید خریداری کرده و تعداد بیشتری سررسید را یه مشتریان خود هدیه دهید.

در حوزه تبلیغات بهترین و کارآمد ترین روش برای تبلیغات ثبت سفارش سررسید است زیرا تا یک سال بصورت مداوم در دست مخاطبین هدف می چرخد و علاوه بر تبلیغات در محیط کاری در کل کشور تبلیغات کردید و باعث ایجا مشتریان جدید می شود. به همین منظور بهترین انتخاب خرید سررسید ارزان است گه بتوان در کسب و کار خود بدرخشید.

کاربران در خصوص خرید سررسید 1403 دو دسته هستند: یک دسته اشخاصی هستند که به دنبال سررسید و سالنامه ارزان هستند. دسته دیگر نیز به دنبال کیفیت عالی و تضمینی هستند، اما عده ای از افراد هوشمند به دنبال هردو مورد هستند که این بهترین انتخاب است.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما