• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

شنبه, 10 مهر 1400

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

استفاده از تقویم رومیزی به جهت بازاریابی و تبلیغات امری کاملا هوشمندانه است. چرا که با کمترین هزینه و صرف زمانی کوتاه میتوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد در اختیار اصناف و افراد قرار داد. می توان به جهت کاربردی تر کردن پایه تقویم رومیزی، میتوان طراحی پایه را به نحوی انجام داد که جاخودکاری و جاکارتی و... هم داخل پایه تعبیه شود. در ادامه به چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403 و مدل های اختصاصی سازی آن می پردازیم.

تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی 1403 یکی از محصولات شاخص، کاربردی و ارزان قیمت در بین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. تقویم رومیزی اختصاصی برای مخاطبان و مدیران خاص درنظر گرفته شده و تقویم رومیزی ارزان برای کسانی که قصد دارند با قیمت پایین تقویم رومیزی تبلیغاتی داشته باشند، مناسب است.

در روزهای پایانی سال سفارش تقویم ها و سالنامه های تبلیغاتی محبوبیت بالایی پیدا می کنند. تقریبا تمامی شرکت ها اقدام به سفارش هدایایی مانند تقویم رومیزی ها و سررسید های تبلیغاتی می نمایند. تقویم های مختلفی در بازار یافت می شود که هرکدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند.

تقویم رومیزی را می توان یکی از محبوبترین هدایای تبلیغاتی که مخاطبان خاص خود را دارد برشمرد. از مهمترین ویژگی ها و خصوصیاتی که این محصول را پر مصرف تر و خرید آن را نیز دوچندان کرده است، قابلیت کاربری آسان آن در هر مکان و زمانی می باشد. مثلا می توان براحتی تقویم رومیزی را روی میز قرار داد و در مواقع لزوم آن را مشاهده کرد و روزهای تعطیل، غیر تعطیل و برنامه های روزانه را با سهولت مشاهده نمود.

از مزیت های دیگر تقویم رومیزی این است که آن را می توان به صورت اختصاصی نیز سفارش داد. برای سفارش و خرید تقویم رومیزی اختصاصی 1403 می بایست تا حد امکان تیراژ سفارش شما بالا (بیش از پانصد یا هزارعدد) بوده تا تولید آن به صرفه باشد. در تیراژ های پایین تقویم رومیزی اختصاصی توصیه نمی شود، به دلیل اینکه هزینه کاغذ، چاپ و صحافی برای تیراژ پایین خیلی بیشتر از هزینه این موارد در تولیدات انبوه هست. بنابراین در سفارشات تعداد پایین تقویم رومیزی بهتر است طرح های عمومی با چاپ سیلک یا طلاکوب روی پایه را مدنظر قرار داد.

برای این سفارش بهتر است گزینه انتخابی شما قیمت تقویم رومیزی فانتزی و خاص باشد نه معمولی و اداری تا هدیه گیرنده اشتیاق بیشتری داشته باشد تا از هدیه تبلیغاتی شما استفاده نماید.

تقویم رومیزی اختصاصی

برگه های تقویم رومیزی ماه شمار هستند از این رو تعداد برگه های گلاسه عموما 12 یا 13 عدد می باشد و گرماژ این صفحات گلاسه بین 200 تا 250 گرم می باشد. هر چه فنر بکار رفته در صحافی تقویم رومیزی 1403 و گرماژ گلاسه ها بالاتر باشد، احتمال کج شدن فنر، پارگی برگه های تقویم رومیزی و از بین رفتن فرم آنها کمتر می شود.

امروزه با توجه به بالا رفتن سطح سلیقه افراد، جنس و طرح انواع سررسید 1403 و پایه های تقویم رومیزی در طرح ها، سایزها و جنس های متفاوتی ارائه می شود. در ساخت پایه تقویم های رومیزی عمدتا از مقوای گرماژ بالا با روکش سلفون استفاده می شود. جهت تنوع و خلاقیت می توان از روکش گالینگور نیز روی پایه استفاده کرد. پایه های مقوای تقویم رومیزی از نظر ایستایی و قرار گیری روی سطوح سخت و مناسب هستند.

چاپ سررسید با عکس دلخواه

امروزه گرایش اکثر افراد به اختصاصی سازی هدایای تبلیغاتی است. بسیاری از شرکت ها و افراد می خواهند تمامی صفحات و عناصر تقویم رومیزی کاملا اختصاصی و نشانگر برند ایشان باشد. به همین جهت در پیک فدک امکان سفارش سررسید با عکس دلخواه نیز میسر گشته است. بدین صورت است که شما عکس های دلخواه خود را با کیفیت بالا برای ما ارسال کرده و محل قرار گیری آنها را بیان می کنید. سپس تیم طراحی تقویم رومیزی فعالیت خود را آغاز کرده و تقویم رومیزی اختصاصی 1403 شما طی زمانی کوتاه صحافی، چاپ و تولید خواهد شد.

تقویم های رومیزی فانتزی نیز همینگونه هستند. هم عکس صفحات گلاسه آن ها اختصاصی است و هم سایز های مدرن و مکعبی دارند. تصاویر چاپی در صفحات تقویم رومیزی می تواند هرچیزی باشد، از تصویر کودک دلبندتان گرفته تا خط تولید محصولات شما. اما فراموش نکنید که بنا به دلایل گفته شده، تیراژ چاپ نباید از 500 عدد کمتر باشد. 

البته در سفارش تقویم رومیزی اختصاصی همه موارد از عکس ها گرفته، تا رنگبندی ها، جنس پایه، نحوه چاپ لوگو و... در دستان شماست. و می توانید کاملا باب میل خود و سلیقه مشتریانتان اقدام به ثبت سفارش تقویم رومیزی کنید.

 

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما