• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چگونه سررسید اختصاصی به تبلیغات کسب و کار شما کمک می کند

سه شنبه, 29 شهریور 1401

چگونه سررسید اختصاصی به تبلیغات کسب و کار شما کمک می کند

در مقالات قبل با ذکر دلایل به این موضوع پرداختیم که سررسیدهای تبلیغاتی بهترین نوع هدایای تبلیغاتی هستند. زیرا برای همه کاربردی هستند و حداقل زمان نگهداری سالنامه در دستان مشتری به مدت یکسال است. و تبلیغ شما حداقل به مدت یکسال برای شما سودآور خواهد بود. وجود یکسری امکانات در سررسید اختصاصی می تواند به کاربردی تر و پرمخاطب تر شدن هدیه تبلیغاتی شما بیافزاید. این ویژگی ها و امکانات اضافی با توجه به بودجه شما قابل اجرا هستند و در ادامه این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

چرا سررسید اختصاصی؟

همه مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای جذب مشتری و خریدار نیاز به دیده شدن دارند، چون اینگونه است که کسب و کار خود را به جامعه هدف مدنظر خود معرفی می کنند. بدیهی است که این امر جز با تبلیغات میسر نمی شود. شما با روش های بسیاری که برای تبلیغات وجود دارد می توانید خود را در ذهن افراد ماندگار کنید. تبلیغات حوزه ای بسیار گسترده است و شناخته شده ترین روش های تبلیغ صدا سیما و تلویزیون است. البته تبلیغات بیلبوردی، رادیویی، مجلات و... نیز هستند که مخاطبان زیادی نیز دارند، اما بزرگترین مشکل این تبلیغات هزینه هنگفت این سبک تبلیغات است. برای انتخاب بهترین روش و هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کارتان ابتدا باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. چه مقدار بودجه برای تبلیغات در نظر گرفته اید؟
  2. جامعه هدف شما چه کسانی هستند؟
  3. جامعه هدف شما با چه سبک تبلیغاتی بیشتر سرو کار دارند؟
  4. روش تبلیغی که انتخاب می کنید تا چه مدت بازخورد داشته باشد؟

با توجه به پرسش های بالا ما تبلیغات با سررسید عمومی یا سررسید پزشکی را به شما توصیه می کنیم زیرا اولا هزینه این تبلیغ زیاد نیست و کاملا معقول است. دوما این هدایای تبلیغاتی حداقل تا یکسال ماندگاری دارند و ممکن است دائما در برابر چشمان مشتریان شما باشند. مهمتر اینکه هدایای تبلیغاتی مانند تقویم و سررسید 1403 بسیار شکیل و نفیس هستند و می توانند بسیار موثرتر از سایر روش های تبلیغی پرهزینه و گذرا باشند.

سررسید اختصاصی

بیشتر بخوانید: چاپ و طراحی سررسید تبلیغاتی 1403

سررسید اختصاصی بهتر است یا سررسید عمومی؟

پاسخ این سوال به شما بستگی دارد اما برای نتیجه گیری منطقی تر، بهتر است ابتدا به موارد زیر تأمل نمایید:

  1. هزینه تبلیغات تقویم و سررسید اختصاصی 1403 از سررسید عمومی گران تر است.
  2. در سررسیدهای عمومی فضای زیادی برای تبلیغات شما وجود ندارد.

طبیعتا پاسخ به این سوال نیز بسیار اهمیت دارد که بدانید چقدر زمان تا آماده سازی سررسیدها می توانید در نظر بگیرید. اگر زمان شما محدود است و عجله دارید سررسید های عمومی انتخاب مناسب تری هستند. سررسیدهای عمومی پیک فدک در مدل و رنگ های مختلفی (به نحوی که مورد پسند همگان باشد) از پیش چاپ و تولید شده اند. به همین دلیل دیگر زمان زیادی صرف تولید آن نخواهد شد و تنها اختصاصی سازی سررسید و سالنامه می ماند. شما می توانید لوگو، متن، آدرس و... دلخواه خود را به ما اعلام کنید تا آن را با روش دلخواه و کیفیت بالا روی سررسید یا سالنامه مدنظر شما چاپ یا حکاکی کنیم. پس مشخصا و با قاطعیت نمی توان گفت که سررسید اختصاصی بهتر است یا سررسید عمومی، هر آنچه که برای شما مناسب تر است، بهترین است.

سررسید تبلیغاتی 1403

از میان تمام گزینه های موجود بعنوان یک هدیه تبلیغاتی، انواع سررسید و تقویم 1403 یکی از بهترین گزینه ها هستند. سررسید و سالنامه بر طبق نیاز و خواسته شما قابلیت تغییر اندازه، کیفیت و جنس را دارد. بطورکلی سررسید 1403 همان ویژگی ها و کاربردهای سررسید یا سالنامه را دارد ولی با این تفاوت که اطلاعات (لوگو، نام، شماره و...) شرکت سفارش دهنده بر روی آن درج شده است.

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی 1403

محبوب ترین تقویم در بین مردم و خصوصا کارمندان، سررسید ها و سالنامه ها هستند زیرا علاوه بر روزشمار و وقایع مهم، فضای نسبتا زیادی برای نوشتن دارند. یکی از دلایل عمده محبوبیت سررسیدهای تبلیغاتی این است که با صرف هزینه ای محدود و کم می توانید تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. بطور متوسط مردم سررسیدهای تبلیغاتی مختلف را به مدت یکسال نگهداری می کنند، البته اگر سررسید و سالنامه خراب نشود و فضای نوشتاری آن پر نشود، این زمان متوسط تا 6 ماه نیز افزایش می یابد. بنابراین سفارش یک سررسید تبلیغاتی 1403 که از کیفیت بالایی برخوردار باشد هم می تواند مشتریان قدیمی شما را حفظ کند و هم شما را به مشتریان بالقوه و جدید معرفی نماید. طراحی جذاب سررسیدهای تبلیغاتی تاثیر انکار نشدنی در جلب توجه مخاطبین شما دارد. طراحی و چاپ صفر تا صد سررسیدهای تبلیغاتی خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را خدمت شما ارائه دهیم.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما