• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع جلد سررسید اختصاصی + سررسید اختصاصی ۱۴۰۳

پنجشنبه, 29 تیر 1402

انواع جلد سررسید اختصاصی + سررسید اختصاصی ۱۴۰۳

خرید سررسید و تقویم رومیزی۱۴۰۳ در انواع گوناگونی که دارند به یک روش تبلیغاتی به نام هدایای تبلیغاتی شهرت دارند. هدایای تبلیغاتی که در راس آنها سالنامه و سررسید قرار دارد، بسیار پرکاربرد و شکیل هستند.این محصولات تبلیغاتی می توانند در بخش های بخصوصی از خود حاویتبلیغات شرکت سفارش دهنده باشند.

چاپ سررسید سفارشی یا همان سررسید اختصاصی یکی از خدمات و امکانات سالنامه پیک فدک است. انواع جلد سررسید در تولید و چاپ سررسید اختصاصی به کار برده می شوند. نشر پیک فدک به عنوان بهترین تولیدکننده سررسید هر ساله انجام انواع سفارشات سررسید اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید را در تیراژهای مختلف می پذیرد. چاپ سررسید اختصاصی به عوامل متنوعی ارتباط دارد و می تواند توسط شرکت سفارش دهنده سررسید ۱۴۰۳ معین شود. سفارش سررسید اختصاصی در اواخر پاییز و اوایل زمستان بهترین فرصت است.

خرید سررسید شرکتی یا همان سررسید اختصاصی بدین گونه نیست که سررسید ۱۴۰۳ با تبلیغات خاصی را از فروشگاه ها بخرید. سررسید تبلیغاتی را باید سفارش دهید تا طبق گفته و درخواست شما تولید شود. ما هر ساله در نشر پیک فدک انواع سررسید ۱۴۰۳ را تولید می کنیم، ولی چاپ سررسید اختصاصی سفارشی است.

سفارش هدیه تبلیغاتی 1403

سفارش سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۳

سررسید تبلیغاتی که عموما آن را به نام سررسید اختصاصی می شناسیم، در واقع سررسید عمومی است که دارای تبلیغاتی موضوع گرا برای یک شرکت یا یک کارخانه خاص است. سفارش هدایای تبلیغاتی مختلف به بودجه و پسند شما بستگی دارد، اما سررسید اختصاصی چیز دیگریست.

سررسید اختصاصی ویژگی های مختلفی برای تبلیغات برند سفارش دهنده سررسید اختصاصی دارد. خرید سالنامه می تواند به صورت عمومی و یا سالنامه اختصاصی باشد. ناگفته نماند که سفارش سررسید اختصاصی در تیراژهای بالا انجام می شود. 

در مقالات متعددی به قابلیت های چاپ تبلیغات در سررسید تبلیغاتی پرداخیتم. در مقاله .... به بررسی و طراحی لت تبلیغاتی در سررسید اختصاصی پرداخیتم. و در مقاله  ... چاپ ترام را شرح دادیم و کاربرد آن را در چاپ سررسید تبلیغاتی بیان کردیم.

بسیاری از مشتریان هستند که با واحد سررسید اختصاصی سالنامه پیک فدک تماس می گیرند و می گویند قیمت سررسید اختصاصی چقدر است؟! در واقع این سوال اشتباه است و نمی توان قیمت سررسید اختصاصی را به عنوان یک مبلغ از پیش تعیین شده به شما اعلام کرد. 

قیمت سررسید اختصاصی به نوع سررسیدی که شما انتخاب می کنید و امکانات اضافی آن بستگی دارد. برای مثال چاپ لت تبلیغاتی در سررسید اختصاصی باعث افزایش قیمت سررسید می شود. خرید سررسید ۱۴۰۳ و سفارش سررسید اختصاصی را بهتر است از طربق فروشگاه های معتبر مانند سالنامه پیک فدک انجام دهید.

خرید عمده سررسید اختصاصی

خرید سررسید اختصاصی 

خرید سررسید اختصاصی و سفارش آن یک سیاست و استراتژی تبلیغاتی موثر است. بهترین زمان خرید سررسید اختصاصی از اوایل آذرماه تا پایان اسفند ماه است. بدین ترتیب پیش از شروع سال جدید سررسید اختصاصی خود را تحویل گرفته و به مشتریان خود هدیه دهید.

قیمت سررسید اختصاصی در فروشگاه های مختلف با توجه به کیفیت و متریال اولیه مصرفی آنها متفاوت است. و بدیهی است که فقط به جهت خرید سررسید ارزان نباید از کیفیت آن کوتاه آمد. خرید سررسید باکیفیت مزایایی دارد که بازدهی هدیه تبلیغاتی شما را چندین برابر می کند. 

تولید و چاپ سررسید باکیفیت یک تخصص است و نمی توان از هر فروشگاه خرید سررسید باکیفیت داشت. چرا که سررسید باکیفیت چه به صورت سررسید اختصاصی باشد و چه عمومی، کیفیت آن به موارد زیادی از جمله صحافی بستگی دارد.

بدیهی است که هیچکس مانند شما قصد خرید سررسید اختصاصی بی کیفیت ندارد، صرفا به خاطر قیمت سررسید ارزان! کیفیت سررسید ۱۴۰۳ آسان و ارزان به دست نمی آید. اگر می خواهید سفارش چاپ سررسید اختصاصی خود را به دست افراد متخصص و امین بسپارید، سالنامه پیک فدک اینجاست.

نشر پیک فدک با دارا بودن بیش از 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه، و همکاری با 200 نیروی متخصص در صنعت چاپ در خدمت شماست. می توانید از طریق راه های ارتباطی سالنامه پیک فدک با ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خرید سررسید اختصاصی خود را ثبت کنید. در سال ۱۴۰۳ از خرید سررسید ۱۴۰۳ غافل نشوید چرا که در تبلیغ و رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. تنها کافیست یکبار از هدایای تبلیغاتی مانند ست مدیریتی، سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و... ما سفارش دهید. خواهید دید که به چه میزان فروش و رشد شما را در پی خواهد داشت.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما