• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی یادداشت دار با طرحی مدرن و ارزان

پنجشنبه, 12 آبان 1401

تقویم رومیزی یادداشت دار با طرحی مدرن و ارزان

شاید بتوان گفت از بین انواع تقویم رومیزی 1402، تقویم رومیزی یادداشت دار کاربردی ترین مدل است. به این جهت می گوییم که می توانید مناسبت های شخصی، قرارهای کاری، تاریخ چک و... روی کاغذهای یادداشتی که در این تقویم رومیزی شیک تعبیه شده یادداشت کرده و در کنار رومیزی ارزان خود نگهداری کنید.

با توجه به نیاز مشتریان و کمبود فضای نوشتاری روزمره در تقویم رومیزی 1402، مجموعه پیک فدک اقدام به تولید و چاپ تقویم رومیزی با مدل ها و پایه های متنوع نمود. برای دیدن نمونه های خرید تقویم رومیزی 1402 روی آن کلیک کنید.

تقویم رومیزی یادداشت دار و مزایای آن

اگر رویدادها و برنامه های روزانه خود را در جایی یادداشت نکنید، ممکن است آن اتفاق مهم را فراموش کرده و متضرر شوید. پس باید این وقایع ضروری آینده را در جایی ثبت و دسته بندی کنید. اما چه چیزی بهتر از تقویم رومیزی یادداشت دار؟

تقویم رومیزی جدید با وجود برگه های یادداشتی که دارد می تواند روی میزکار شما در محل کار یا منزل قرار گیرد. بدین ترتیب با وجود این تقویم رومیزی در پیش چشم خود دیگر برنامه های خود را هرگز فراموش نخواهید کرد. البته ناگفته نماند که سررسید سال 1402 هم می تواند همین کاربرد را برای شما داشته باشد، اما خرید تقویم رومیزی 1402 پیک فدک گزینه بهتری است.

جالب است بدانید که در زمان سفارش تقویم رومیزی پایه دار یا همان یادداشت دار، می توانید سفارش بدهید که روی برگه های یادداشت این تقویم رومیزی خاص لوگوی شما چاپ شود. حتی می توانید روی کاغذ های تقویم رومیزی یادداشت دار فدک اطلاعات تماس و برند شرکت خود را چاپ کنید. در این صورت با چاپ تقویم رومیزی 1402 یادداشت دار، روی کاغذها هم چاپ برند شما چاپ شده و پس از جدا شدن شدن یک برگه یادداشت، همچنان تبلیغ شما معتبر بوده و دست به دست خواهد شد. به عبارتی می تواند مانند کارت ویزیت برای شما باشد.

ابعاد، تعداد برگه ها، جنس و حتی رنگ تقویم رومیزی یادداشت دار 1402 در حین ثبت سفارش تقویم ها قابل تعیین و تغییر به مدل دلخواه است. حتی می توانید کاغذهای تقویم رومیزی سفارشی خود را به تعداد و اندازه دلخواه تغییر داده و حتی روی آن چاپ تبلیغات خود را انجام دهید. 

ناگفته نماند که برگه های تقویم رومیزی پایه پلاستیکی یادداشت دار پیک فدک می تواند بصورت بهم چسبیده و یا جدا از هم باشند. اگر از هم جدا باشند برداشت یک کاغذ از آن سریع تر است و اگر به هم چسبیده باشند نظم کاغذها درون پایه تقویم بیشتر خواهد بود. با همین تغییرات و ایده های کوچک می توانید برند خود را توسط تقویم رومیزی سفارشی در چشم مشتری محبوب کنید. 

با توجه به افزایش روز افزون قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت سررسید 1402 می توانید با انتخاب تقویم رومیزی یادداشت دار انتخابی هوشمندانه تر داشته باشید. نتیجتا این محصول یک انتخاب عالی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و ارزان است.

صحافی تقویم رومیزی 1402

انواع روش های صحافی تقویم رومیزی 1402

  1. صحافی فنری 
  2. صحافی چسبی

صحافی که عموما برای انواع تقویم رومیزی 1402 شاهد آن هستیم بصورت فنری یک یا دو تکه است. در سال جدید برای افزودن به زیبایی ظاهری تقویم رومیزی یادداشت دار از پایه پلاستیکی با اختصاص فضایی برای یادداشت، خودکار و کارت ویزیت با صحافی فنری استفاده کرده ایم.

برگه های کاغذ یادداشت این تقویم رومیزی خاص عمومما از کاغذ سفید 70 یا 80 گرم هستند و در حالت عادی بین 50 تا 100 برگه دارند. به سبب پخش شوندگی جوهر روی کاغذ گلاسه از این کاغذ در تولید تقویم رومیزی یادداشت دار استفاده نمی شود. تقویم هایی با صحافی چسبی عموما تقویم های جیبی و سررسیدی هستند و در تولید تقویم رومیزی از صحافی چسبی به ندرت استفاده می شود.

سفارش تقویم رومیزی 1402

مجموعه پیک فدک با ارائه تنوع بالایی از تقویم رومیزی سال 1402 توانسته بهترین محصولات تبلیغاتی را تولید و روانه بازار مصرف کند. هر ساله فروش تقویم رومیزی در حال افزایش بوده و بیش از پیش در میان سفارش دهندگان محبوبیت پیدا می کند. همانطور که پیش تر گفتیم در زمان سفارش تقویم رومیزی اختصاصی، تمامی ویژگی های تقویم طبق میل شما متغیر خواهد بود.

در بین کاتالوگ تقویم رومیزی سال 1402 مدل هایی جدیدی عرضه شده که بسیار شکیل تر و کاربردی تر هستند. چند ماه پیش از آغاز سال جدید فروش تقویم رومیزی بصورت عمده و خرده شروع شده و می توانید خرید تقویم رومیزی های متنوع و زیبای پیک فدک را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت بازار تهیه کنید.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما