• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

ست محصولات تبلیغاتی شامل چه مواردی است؟

شنبه, 14 آبان 1401

ست محصولات تبلیغاتی شامل چه مواردی است؟

هدایای تبلیغاتی بطور کلی جزو دسته هدایای فرهنگی محسوب می گردند چرا که عموما با نوشت افزارها سرو کار دارند. هدایای تبلیغاتی ضروری روی میزهای اداری، تقویم رومیزی و سررسید (سالنامه) هستند. در این مقاله به محصولات تبلیغاتی و سفارشی اداری می پردازیم.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

دنیای تجارت و تبلیغات دنیایی بزرگ و پیچیده است. روش های تبلیغات هر روز بیشتر و جذاب تر می شوند و تمامی افراد جامعه از کودکان تا سالمندان را مذجوب خود می کنند. اما یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغات حرفه ای هدایای تبلیغاتی هستند. از اصول تبلیغات پربازده و موفق صبوری و بهره مندی از هدایای تبلیغاتی است.

اگر هدایای تبلیغاتی شما بی کیفیت باشند مشتریان دیگر نمی توانند به شما اعتماد کنند. زیرا هدایای تبلیغاتی اختصاصی شما نمونه ای از محصولات و خدمات شما هستند و اگر بی کیفیت و بی قابل باشند، در ذهن مخاطب برند شما بی مسئولیت جلوه خواهد نمود. به همین دلیل مهم و کلیدی است که باید از هدایای تبلیغاتی زیبا و باکیفیت استفاده کنید.

در راستای تاثیر گذاری مثبت در ذهن مخاطبانتان می توانید تقویم رومیزی سفارشی و سررسید تبلیغاتی را بصورت ست سفارش دهید. و این ده برابر به زیبایی و کاربردی بودن آن خواهد افزود و مخاطب شما با ذوق و لذت از آن ها به مدت طولانی استفاده خواهد کرد. پیش تر گفته بودیم و باز هم تاکید می کنیم که هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. یعنی به بهای داشتن یک سررسید ارزان، از کیفیت سررسید نکاهید چرا که رابطه مستقیمی با طول عمر آن دارد.

تقویم رومیزی و سررسید

ست تقویم رومیزی و سررسید اداری

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سفارش سررسید 1403 بصورت ست به شیک تر شدن هدیه تبلیغاتی شما کمک چشمگیری می کند. هر چه طراحی سررسید و تقویم رومیزی شما جذاب تر باشد مشتریان مدت زمان بیشتری آن را نگهداری خواهند کرد. مشتریان شما هدایای تبلیغاتی شما را همواره در معرض دید قرار می دهند و به عنوان تزیین میز کار خود استفاده می کنند. 

شما می توانید لوگوی خود را با طرحی جذاب و بزرگ روی سررسید سفارشی خود چاپ کنید. در راستای طراحی و چاپ ست اختصاصی خود باید با یک مجموعه بزرگ، مجهز و حرفه ای همکاری کنید و سفارش خود را به ایشان بسپارید. بدین جهت تاکید می کنیم که شرکت چاپ سررسید باید حرفه ای باشد زیرا اگر چاپ به درستی و بی نقص انجام نشود ممکن است هزینه شما سوخته و بر باد برود. برای ثبت سفارش خرید سررسید 1403 به همراه ست تقویم رومیزی 1403 به کاتالوگ محصولات تبلیغاتی پیک فدک مراجعه فرمایید.

خرید ست تبلیغاتی

ست تبلیغاتی یا ست مدیریتی؟

در اینجا منظور از ست تبلیغاتی، تقویم رومیزی و سررسید تبلیغاتی 1403 هستند که طرح جلد آن ها بصورت ست و هماهنگ طراحی شده به زیبایی آن ها را دو چندان می کند. اما ست مدیریتی چون از هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری هستند که درون یک پک اختصاصی، دو یا چندین هدیه نفیس در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

در چاپ سررسید و تقویم رومیزی ست بدیهی است که هردو محصول باید از یک جنس و یک سبک باشند تا جلوه و نمود زیبایی داشته باشند. البته می توانید یک سررسید چرم با چاپ داغی را با یک تقویم رومیزی با پایه پلاستیکی مشکی نیز ست کنید که این نیز در سبک خود بسیار شکیل خواهد بود.

در تصویر بالا سه نمونه از هدایای تبلیغاتی یعنی ست مدیریتی تبلیغاتی چرم را مشاهده می کنید که بسیار نفیس و شکیل هستند. ست های مدیریتی شامل سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP هستند. این هدایای تبلیغاتی با توجه به اینکه از چرم طبیعی و ترمو تولید شده اند قابلیت چاپ داغی، طلاکوب و نقره کوب را دارند. شما می توانید تبلیغات برند خود را به هر یک از روش های گفته شده روی سررسید و... چاپ کنید. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که در چاپ تبلیغات، دست شما بسته نیست و می توانید به دلخواه خود کار کنید. یعنی حتی می توانید یک شعر، عکس و... را به سفارش خود روی سررسید لاکچری خود داشته باشید.

بخصوص امروزه بسیار شاهد مد شدن این قضیه هستیم که سررسید چرم را با چاپ دلخواه تهیه کرده و به دوستان، همکاران، مدیران و خویشاوندان خویش تقدیم می کنند. ساده ترین ست های مدیریتی تنها شامل سالنامه و خودکار تبلیغاتی هستند. اما از آنجایی که افزایش تعداد این هدایا به شما بستگی دارد می توانید محصولات زیر را به ست تبلیغاتی خود بیافزایید:

  • خودکار تبلیغاتی پلاستیکی
  • جا کارتی چرم طبیعی و مصنوعی
  • فلش مموری تبلیغاتی با ظرفیت های متفاوت
  • جاکلیدی تبلیغاتی چرم با امکان چاپ لیزری
  • کیف پول تبلیغاتی چرم طبیعی و مصنوعی نفیس 
  • لیوان تبلیغاتی، گلدان و...

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما