• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چرا سررسید با کیفیت و اقتصادی؟

جمعه, 08 مهر 1401

چرا سررسید با کیفیت و اقتصادی؟

امروزه سررسید کاربردهای زیادی دارد و قابل استفاده برای تمام سنین می باشد و سررسید برای عموم مردم استفاده های بسیاری نظیر جزوه دانشگاه، دفتر یادداشت و مربوط به حساب و کتاب تمامی اصناف انجام می شود، به همین خاطر سررسید باکیفیت و سررسید اقتصادی در صدر درخواست ها قرار می گیرد. هر فردی که به دنبال سررسید در بازار و بین تولید کننده ها بگردد حتما به دنبال سررسید ارزان و با کیفیت می گردد زیرا بیش از یکسال آن سالنامه و سررسید را استفاده می کند، اکثرا همه جا در دست دارد و دائما در حال استفاده است‌. امروزه مشاغل زیادی در تمامی اصناف از سررسید و یا سالنامه استفاده می کنند.

چه مشاغلی به دنبال سررسید اقتصادی و با کیفیت هستند؟

وکلا و مشاغل مربوط به آن:

اگر برای کاری به دفتر وکلا رفته باشید حتما سررسید یا تقویم رومیزی را روی میز این افراد دیده اید و این افراد به دنبال سررسید باکیفیت و ارزان هستند که بتوانند از سررسید به عنوان تبلیغات خودشان استفاده کنند.

معلمان و مدیران مدرسه:

حتما سر کلاس معلمان و دفتر مدیران مدارس مشاهده کرده اید که تقویم و سررسید را در روی میز آنها برای ثبت یادداشت های روزانه حتما از سررسید استفاده می کنند و از تقویم رومیزی برای رویدادهای روزانه، یادآوری هفتگی و روزانه و ... استفاده می شود. سررسید با کیفیت و اقتصادی باعث می شود بعضی از مدیران و معلمان از سررسید یا سالنامه به عنوان هدیه برای همکارانشان استفاده کنند.

کاربردهای سررسید

استفاده از سررسید ۱۴۰۲ برای کارمندان شرکت:

کارمندان یک شرکت و منشی ها حتما برای ثبت رویدادهای روزانه یا برنامه ریزی های کاری از سررسید و سالنامه استفاده زیادی می کنند. سررسید ارزان و با دوام برای یک کارمند یا منشی بسیار مهم است زیرا روزانه در زمان زیادی از سررسید استفاده می کنند.

استفاده از سررسید ۱۴۰۲ برای مدارس، دانش آموزان و دانشجویان: 

امروزه که دفاتر برای مدارس و دانشگاه ها قیمت های بالایی دارد بهترین و مناسبترین جایگزین سررسید و سالنامه است که می تواند کاربرد بیشتری هم نسبت به دفتر داشته باشد. سررسید باکیفیت و اقتصادی کمک بزرگی برای دانش آموزان و دانشجویان است.

کاربرد سررسید ۱۴۰۲ برای بناها و خیاطان:

از آنجایی که در متن بالا از کاربرد زیاد سررسید در مشاغل صحبت کردیم و رابطه مستقیم آن با سررسید با کیفیت و ارزان باعث می شود مشاغلی چون بنایی و خیاطی هم از سررسید و سالنامه استفاده کنند. بناها برای موارد حساب و کتاب و خیاط ها برای ثبت اندازه ها از سررسید و سالنامه استفاده می کنند.

اهمیت کیفیت کاغذ و جلد سررسید برای مشتریانی که روزانه از سررسید استفاده می کنند دوچندان است. بنابراین سررسید با کیفیت و اقتصادی جزء انتخاب های اول هر مشتری می باشد که به کیفیت اهمیت می دهند.

سررسید باکیفیت

سررسید باکیفیت و اقتصادی چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین و اولین ویژگی سررسید باکیفیت سررسیدی است که از لحاظ صحافی جزء برترین صحافی ها باشد و به راحتی از جلد کنده نشود، مجموعه پیک فدک جزء برترین و اولین صحافی تمام اتوماتیک برای تولید سررسید ها با تیراژ بالاست. دومین ویژگی مهم در خصوص سررسید باکیفیت و سالنامه ارزان نوع کاغذ و گرماژ آن می باشد. سررسیدهای تولید شده در پیک فدک از کاغذهای خارجی ۷۰ گرم استفاده می کند که جزء بهترین نوع کاغذ دنیاست.

ویژگی بعدی و مهم سررسید با کیفیت و سالنامه اقتصادی مقوای آن است. مقوایی که استفاده شده فر در جلد سررسید باعث می شود سررسید و سالنامه محکم تر و بادوام تر باشد. مقوای استفاده شده در سررسید های با کیفیت پیک فدک مقوای ۲/۲ میل است که جزء بهترین مقواهاست.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما