• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سالنامه و سررسید 1403 | محصولات نشر پیک فدک

پنجشنبه, 19 آبان 1401

سالنامه و سررسید 1403 | محصولات نشر پیک فدک

مجموعه پیک فدک بصورت تخصصی در چاپ سررسید و انواع سالنامه و تقویم رومیزی فعالیت گسترده دارد. و چاپ سررسید و تقویم رومیزی را به دو دسته عمومی و اختصاصی انجام می دهد. البته این تنها محصولات مجموعه فدک نبوده و با مراجعه به کاتالوگ 1403 می توانید طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی 1403 فدک را مشاهده نمایید. تمامی این محصولات مانند سررسید و سالنامه بصورت اختصاصی و دلخواه نیز قابل اجرا هستند که در ادامه بدان می پردازیم.

سررسید و سالنامه فدک

در بین هدایای تبلیغاتی 1403، سررسید و سالنامه های خاص و لاکچری به دلیل ظاهر شکیل و جذابی که دارند طرفداران زیادی داشته ئ هر ساله بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. هر ساله انواع سررسید و سالنامه 1403 با اختلاف بالایی در صدر جدول فروش مجموعه فدک قرار می گیرند و این مهر تاییدی بر پرطرفداری سررسید 1403 فدک است.

نتیجتا سالنامه و سررسید ها با توجه به ویژگی های ظاهری اعم از جنس جلد، سایز و... به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در مقاله نگاهی اجمالی به سررسید 1403 و جزئیات آن به تفصیل انواع سررسید 1403 را شرح دادیم. و در این مقاله محض یادآوری اشاره کوتاه و مختصری به دسته بندی آن ها خواهیم نمود.

از نظر تنوع در اندازه و قطع سررسید 1403، سررسید وزیری، سررسید اروپایی فانتزی، سررسید رقعی، سررسید پزشکی خشتی، سررسید پزشکی رحلی، سررسید پالتویی و... از تولیدات این مجموعه هستند. اما از لحاظ تنوع در صحافی سالنامه، صحافی فنری، صحافی دوخت و صحافی چسب قابل انجام است که همگی با کیفیت تضمینی در این مجموعه انجام می شود.

همچنین شرکت تبلیغاتی پیک فدک از انواع مختلف جلد در تولید و چاپ سررسید استفاده می کند و مانند سررسید چرم، سررسیسد سلفونی، گالینگور و... که در مقاله انواع چاپ برای تبلیغات در سررسید به روش های مختلف چاپ روی جلد های سررسید پرداخته ایم و می توانید مطالعه کنید.

سررسید و سالنامه

سالنامه 1403 با طرح های عمومی تنوع زیادی دارند تا اگر شرکت یا مجموعه ای توان سفارش سررسید اختصاصی را نداشت، بتواند از سررسید تبلیغاتی عمومی استفاده کند. سررسید های عمومی نیز قابلیت چاپ تبلیغات را دارند اما با محدودیت های بیشتر. بدین صورت که دیگر جلد سررسید 1403 عمومی قابل طراحی مجدد نمی باشد و فقط می توانید روی قسمت معینی از سررسید و سالنامه 1403 لوگو و نام شرکت خود را چاپ کنید.

خوشبختانه این محدودیت ها در سررسید اختصاصی و سررسید 1403 وجود نداشته و دست شما کاملا باز خواهد بود. بدین ترتیب که طرح جلد را باب میل خود طراحی کرده و برای تیم طراحی ما ارسال می کنید، ما پس از اعمال تغییراتی حرفه ای برای چاپ سررسید، وارد عمل می شویم.

جالب تر اینکه از چاپ تبلیغات در صفحات داخلی سالنامه گرفته تا چاپ ربان تبلیغاتی، تمامی اختیارات چاپ در دست شما خواهد بود. بنابراین تنها کافیست نیاز، بودجه و تیراژ سفارش خود را شناسایی کرده و به کاتالوگ 1403 سالنامه پیک فدک مراجعه کرده باشید.

تقویم رومیزی 1403 با پایه های متنوع

تقویم رومیزی هم از تولیدات نشر پیک فدک است و تقویم رومیزی 1403 ما در اندازه ها، مدل ها، موضوعات خاص و البته پایه های مختلف مانند تقویم رومیزی پایه چوبی، مقوای، پلاستیکی و... تولید و چاپ می شوند. چاپ تقویم رومیزی 1403 نشر پیک فدک در اندازه های نفیس 16*23 سانتی متر و تقویم رومیزی فانتزی با ابعاد 16*20 سانتی متر، تقویم رومیزی مدرن با ابعاد 16*18 و تقویم رومیزی مکعبی یا همان خشتی با سایز 19*14/5 سانتی متر می باشد.

به جهت افزایش کیفیت و استحکام و ایستایی بهتر تقویم رومیزی فدک از گلاسه های گرماژ بالا استفاده می شود. نشر پیک فدک از موضوعات بسیار جالب، متنوع و همه پسند در تولید و چاپ تقویم رومیزی 1403 استفاده می کند. بعنوان مثال تقویم رومیزی ایران زیبا، تقویم رومیزی شعرا، تقویم رومیزی موفقیت، تقویم رومیزی شاهنامه و تقویم رومیزی اختصاصی مانند ماشین و تکنولوژی.

از جدیدترین تقویم رومیزی ما در سال 1403 تقویم رومیزی یادداشت دار با طرحی مدرن و ارزان است که دارای فضایی اختصاصی برای برگه یادداشت، خودکار و کارت ویزیت است. این تقویم رومیزی اداری بسیار کاربردی و شکیل بوده و جزئی جدانشدنی از میزکار شما خواهد شد.

سررسید و سالنامه فدک

چاپ خودکار تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی

حدود 4 سال پیش در مجموعه بزرگ پیک فدک خط تولید جاکلیدی با کیفیت و قیمت مناسب نیز راه اندازی شد که قدمی بزرگ در پیشرفت محصولات تبلیغاتی 1403 فدک محسوب می شود. جاکلیدی ها در طرح های مختلف با جنس چرم مصنوعی و طبیعی ترمو با کیفیت های اعلا تولید می شوند.

چاپ خودکار تبلیغاتی 1403 نیز مانند هر سال گزینه ثابتی در میان کاتالوگ ماست. می توانید ابتدا نوع خودکار که پلاستیکی باشد یا فلزی را نتخاب کرده و با ذکر لوگو و تیراژ، در اسرع وقت خودکار تبلیغاتی 1403 خود را با بهترین چاپ و حک لیزری دریافت نمایید.

البته ما همچنان به همین چند هدیه تبلیغاتی محدود نشده و حرف های بیشتری در صنعت تبلیغات برای گفتن داریم. برای مثال ست سالنامه مدیریتی، کیف پول تبلیغاتی چرم، تقویم دیواری 1403، دفتر مشق و... از دیگر محصولات ما هستند. در مقاله هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم به هدایای تبلیغاتی پیک فدک پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود.

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما